First blog post

Myślę, że pozostawię taki tytuł jaki był w szablonie. Bardzo ciekawie się prezentuje i w pełni oddaje to, czym jest ten właśnie wpis, pierwszym wpisem na moim blogu.

Nie mam pojęcia jak tu trafiłeś drogi czytelniku, ale niezmiernie mi miło, że tu jesteś!

Założyłem tego bloga po to, aby mieć możliwość wygadania się z tego co spotkało mnie danego dnia/tygodnia/miesiąca, coś na zasadzie pamiętnika ratownika. Nie chcę wszystkimi problemami obarczać rodziny czy znajomych, ponieważ są to rzeczy, o których oni nie koniecznie będą chcieli słuchać. Oczywiście nie będą tu zamieszczane tylko notki z dyżurów, ale z całego mojego, nazwijmy to „zawodowego” życia. 

Dlaczego Ratownik7?

Nie, nie dlatego, że jestem jakkolwiek powiązany Lotniczym Pogotowiem Ratunkowym i jego stacją w Lublinie. Tytuł bloga nawiązuje do tego, że ratownikiem jest się nie tylko wtedy, gdy jest się w pracy. Ratownikiem jest się 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, przez cały okrągły rok.

Na razie wszystko wygląda tu bez ładu i składu ale mam nadzieję, że wszystko się wyklaruje z czasem, że nauczę się pisać tak, aby czytało się to w stopniu przynajmniej znośnym.

Dopiero zaczynam, zarówno blogowanie jak i pracę jako Ratownik Medyczny dlatego ciężko mi się teraz jakkolwiek określić jaka będzie częstotliwość dodawania postów tutaj. Niemniej jednak bardzo cieszę się, że udało mi się założyć to miejsce, ten mój mały skrawek internetu, w którym będę mógł po prostu być i tworzyć gdy najdzie mnie ochota.

W ten oto sposób, z kilkoma przerwami spowodowanymi brakiem prądu,  udało mi się wyskrobać moje pierwszy wpis, moje pierwsze 300 słów o wszystkim i o niczym zasadniczo. Mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej.


RM7.

Komentarze

Popular Posts

Czy praca popłaca?